Huttendorp Bourtange 2017

Huttenbouwen - Huttendorp Bourtange
Aanmelden Huttendorp Bourtange

Wie

Alle kinderen van 7 t/m 14 jaar oud! Woon je niet in de regio Westerwolde, maar ben je er in die periode wel net op vakantie? Ook dan ben je van harte welkom!

Prijs

De kosten voor deelname aan het Huttendorp Bourtange zijn €7,50 per persoon. Dit is inclusief materiaal, maaltijden en drankjes.

Wanneer

Woensdag 9 Augustus
Donderdag 10 Augustus
Vrijdag 11 Augustus

Waar

Camping 't Plathuis
Bourtange

Heb jij altijd al eens je eigen droomhut willen bouwen? Geef je dan nu op voor Huttendorp Bourtange! Samen met vrienden, vriendinnen en andere deelnemers in twee dagen tijd een “gewoon veld” omtoveren tot een prachtig huttendorp.

Programma Huttendorp Bourtange

• Welkom
  • Uitleg
  • Indeling & Ontwerpen
  • Lunch
  • Bouwen
  • Afbouwen
  • Inrichten & Versieren
  • Feestavond met BBQ en kampvuur
  • Nachtprogramma
  • Laatste inspectie hut
  • Slapen in eigen hutten
  • Wakker worden
  • Ontbijten
  • Ochtendprogramma
  • Afsluiting

Laat ons weten of je komt!

Deze tweede editie van Huttendorp Bourtange is weliswaar ruim opgezet, maar ondanks dat is de ruimte en het maximum aantal deelnemers niet onbeperkt. Zorg er daarom voor je je op tijd laat weten dat jij meet wilt doen!

Klik op de knop en vul het aanmeldingsformulier volledig in.

Radio Westerwolde

Luister hieronder het interview op Radio Westerwolde over het Huttendorp Bourtange nog eens terug.

Hulpouders en Vrijwilligers gevraagd

Zonder de inzet van vrijwilligers zijn evenementen zoals het Huttendorp Bourtange niet realiseerbaar. Vindt u het leuk om de deelnemers te begeleiden met het bouwen van een veilige en waterdichte hut, mee te helpen met het verzorgen van de maaltijden, te helpen met het in goede banen leiden van de diverse programma-onderdelen of wilt u op enige andere wijze komen ondersteunen?