Jaarafsluiting OBS Willem Lodewijck

Wat is het toch fijn om samen aan het behoud en de verbetering van de leefbaarheid in een klein dorp te kunnen werken!

Tijdens de jaarafsluiting (met surprise optreden van “The Voice of Holland idool” Thijs Pot) mochten wij alle kinderen en ouders van een heerlijk verkoelende tropische sneeuwballen voorzien (shaved ice).

Onze ijskar was, zoals altijd, een vrolijke verschijning op het schoolplein en de ijsjes vielen bij jong en oud goed in de smaak! Het blijft leuk om de verrassende blikken van mensen die voor het eerst kennismaken met de tropische sneeuwballen te zien.

Van elk verkocht ijsjes hebben we €1,= aan de basisschool gedoneerd om ze te helpen met het kunnen blijven organiseren van activiteiten en/of het aanschaffen van kleine benodigdheden. We zijn immers niet voor niets een ANBI-stichting! De overige opbrengsten worden natuurlijk ingezet voor onze eigen evenementen en activiteiten!

Hieronder een korte sfeerimpressie. De beelden zijn gemaakt door RTV Westerwolde.

Stichting Kolos OBS Willem Lodewijck
Stichting Kolos | Shaved Ice