Bekende artiesten maken kennis met tropische sneeuwballen van Stichting Kolos

Tijdens de Week der Besten 2017 hebben diverse artiesten kennis gemaakt met het unieke en bijzonder ijs van Stichting Kolos. De opbrengsten van de verkoop worden ditmaal niet enkel voor de organisatie van onze eigen activiteiten ingezet, maar een deel van de opbrengst is ook gedoneerd aan het goede doel van de feestweek “Wensambulance Noord Nederland”.

Telekids Roadshow - Stichting KolosNa drie uur non-stop dansen  en blije kinderen vermaken op het podium konden de danseressen van de Telekids Roadshow even bijkomen met een verkoelende tropische sneeuwbal van Stichting Kolos. Bedankt dames!!! Wij, en vooral alle kinderen, hebben genoten.

Raak - Stichting KolosEn alsof het nog niet genoeg was mochten we ook Daan, Nouk en Sharon bij onze vrolijke ijsco-kar begroeten! Het was leuk dat ze alledrie aangenaam verrast waren door de smaak, look en structuur van onze tropische sneeuwballen.

Van zoveel vrolijkheid kunnen alleen maar vrolijke en gezellige dingen komen. Daan, Nouk en Sharon hebben dan ook op eigen initiatief een ware fotoshoot gehouden met de ijsjes. Van de foto’s worden niet alleen wijzelf, maar ook een aantal van onze vrijwilligers en leden van de organisatie van de Week der Besten super gelukkig. Daan, Nouk en Sharon, bedankt voor alles!

Raak en Telekids Roadshow